Breakdown
Kjærlig far. Trofast ektemann. Profesjonell leiemorder. Hendelser fra hans voldelige fortid forfølger Alfie, og han kommer helt ut av kontroll. Når han er på vei til å bryte sammen får det også følger for jobben, og Alfie må forsvare familien sin fra de hensynsløse arbeidsgiverne sine. "Breakdown" følger historien om en manns fall og hans vei tilbake når familien hans blir truet.