Breezy: fri som kjærligheten
Frank Harmon er en tørrpinn av en eiendomsmegler som nekter å la kjærligheten komme inn i livet sitt. Men så støter han på den sytten år gamle hippien Breezy, som er hans rake motsetning, spontan, sprudlende og full av livsglede.