Brothers
Kaptein Sam Cahill (Maguire) går på sin fjerde tjenestekontingent, og forlater sin kjære kone (Portman) og to døtre. Når Sams Blackhawk-helikopter skytes ned i fjellene i Afghanistan, tror alle det verste og det etterlater et enormt tomrom for familien. Til tross for en mørk fortid, kommer Sams karismatiske yngre bror, Tommy, (Gyllenhaal) for å hjelpe familien å fylle tomrommet.