Cake
Morsomme Claire Simmons (Jennifer Aniston) fascineres av en kvinnes selvmord. Kvinnen som tok livet sitt var en bekjent av Claire, fra en samtalegruppe for mennesker med kroniske smerter. Men etter hvert som hun avdekker detaljer vedrørende selvmordet, og innleder et gripende forhold til kvinnens mann, tar hun tak i sine egne problemer.