Cellar Door
Et par fra byen har tenkt å flytte til forstaden av Portland i Oregon. Under et besøk i det flotte hjemmet til Emmett, en mystisk mann med talent for å finne den rette eiendommen til de rette menneskene, får paret plutselig drømmehuset sitt med en udiskuterbar betingelse - de må aldri åpne kjellerdøren.