Cellular
Hva om en livet til en annen stod på spill og det var opp til deg å redde vedkommende? For Ryan (Chris Evans) begynner det hele etter et desperat anrop fra Jessica Martin (Oscar-vinneren* Kim Basinger). Hun er kidnappet og låst inne i et loft på et ukjent sted, og hun trygler Ryan om å hjelpe henne før kidnapperne kommer tilbake for å drepe henne. Ryan vet ikke hvor hun befinner seg, og batteri...