Chasing Papi
Den kjekke reklame-konsulenten Tomas "Papi" Fuentes (Eduardo Verastegui) er virkelig dypt forelsket … i tre flotte kvinner, i tre forskjellige byer. Det er overklasse-jenta Patricia (Jaci Velasquez) i New York, nydelige Lorena (Roselyn Sanchez) i Chicago og spenstige Cici (Sofia Vergara) i Miami. Men når alle tre ankommer L.A. for å overraske Papi hjemme, blir ikke situasjonen bare heit, den eksploderer!