Cheri
Paris tidlig på 1900-tallet. Lea de Lonval (Michelle Pfeiffer) er byens mest ettertraktede kurtisane, en populær selskapsdame som underholder kongelige og velstående. Lea er elegant og kald, men når hun innleder et forhold til Chéri (Rupert Friend), en ung mann som også er sønn av en av hennes venner, begynner følelsene å ta overhånd. I andre roller finner vi Kathy Bates, Felicity Jones og Iben Hjejle.