Chic!
Romantisk komedie om Alicia som jobber som motedesigner for et kjent motehus i Paris. Hun sliter med å prestere etter en bitter og langvarig skilsmisse. Hun er deprimert og mangler inspirasjon til sine nye kreasjoner, men så får hun hjelp fra uventet hold – den sure sjefen hennes kommer med en uortodoks løsning på problemet.