Andrea Bocelli - Cinema
Tenoren og superstjernen Andrea Bocelli fremfører sine enestående versjoner av klassiske perler fra filmmusikkens historie: Doctor Zhivago, Love Story, Gudfaren, Livet er herlig, Gladiator, The Postman, Frokost hos Tiffany's og mange flere. I tillegg får vi høre en rekke kjente sanger fra musikaler som West Side Story og Evita, som også er blitt udødeliggjort på det store lerretet. Fra Dolby Theatre, Hollywood.