Clouds
Sytten år gamle Zach Sobiech er en livsglad elev med et rått musikktalent som går siste året på videregående. Men noen uker inn i skoleåret, like etter han ber ut jenta han har vært forelsket i lenge, snus Zachs verden på hodet når han finner ut at kreften han har kjempet mot har spredt seg, noe som gjør at han kun har seks måneder igjen å leve.Med den begrensede tiden han har igjen, bestemmer han og skrive-partneren hans, Sammy, seg for å følge drømmene sine og endelig lage et album. Lite aner de om at de snart vil bli et viralt musikkfenomen. Men mens tiden løper ut, konfronteres Zach med virkeligheten om at samme hvordan han tilbringer tiden sin, vil han såre folkene han er mest glad i, inkludert Amy, hans livs kjærlighet. Mens Zachs helse forverres, må ha ta vanskelige avgjørelser om hvordan han skal tilbringe tiden sin, og enda viktigere: med hvem. Til slutt oppdager han at den beste måten å si farvel er med musikk, og hitlåten hans, CLOUDS, blir til. Med et ufiltrert, hjerteskjærende og vakkert perspektiv på livets dualitet, sammen med oppløftende musikk, viser denne inspirerende filmen som er basert på en sann historie, hva som kan skje når du begynner å leve som om hver dag kan være din siste. Advarsel: Noen scener med blinkende lys i denne filmen kan påvirke lysfølsomme seere.