Cocoon II – Hjemkomsten
I denne sjarmerende oppfølgeren til hitfilmen Cocoon, kommer de eventyrlystne erfarne veteranene som forlot jorden for den fremmede utopien, Antarea, tilbake på et redningsoppdrag. Selv om de er vant til sin nye fredelige, problemfrie planet, innser de alle gledene de forlot når de gjenforenes med sine forbausede familier. Likevel, tross all lykke, må de nok en gang konfrontere de menneskelige utilstrekkelighetene fra deres tidligere liv.