Commando
Når datteren (Alyssa Milano) til tidligere Delta Force kommandøren John Matrix (Arnold Schwarzenegger) blir kidnappet av en brutal tidligere soldat-kollega som ønsker hevn, må Matrix reise til Sør-Amerika og gjøre alt som trengs for å få henne tilbake. Et eller annet sted… på en eller annen måte… noen kommer til å betale!