Copshop
På rømmen fra en livsfarlig leiemorder, klekker en snedig svindler ut en desperat plan om å gjemme seg inne på en liten politistasjon – men når leiemorderen dukker opp på stedet, fanges en intetanende politiaspirant seg i skuddlinjen.