Cyrano
Den prisbelønte regissøren Joe Wright omslutter filmgjengere i en symfoni av følelser med musikk, romantikk og skjønnhet i «Cyrano», og omskaper den tidløse historien om en hjerteskjærende kjærlighetstrekant. Peter Dinklage, Haley Bennett og Kelvin Harrison Jr.