Dødsmerket
Det er Steven Seagal på sitt beinbrekkende, skallesprekkende beste! Etter at partneren hans dør, vender narkotikapoliti John Hatcher (Seagal) tilbake til hjembyen. Men ting der har forandret seg negativt. Jamaicanske narkobaroner, ledet av en yppersteprest innen svart magi, har infiltrert byen. Kjeltringene har møtt sin likemann i Hatcher, og all voodooen i verden vil ikke være nok til å stoppe ham!