Dark Windows
Etter en bilulykke der en av vennene deres dør, drar tre tenåringer til et sommerhus på landsbygda for å jobbe seg gjennom sorgen. Det som starter som en fredelig tur, blir snart til et grusomt mareritt når en maskert mann begynner å terrorisere dem.