De usedvanlige
Fra skaperne av De urørlige får vi nok en virkelighetsbasert historie om vennskap som utgjør en forskjell. Bruno tar seg av ungdommer med alvorlig autisme mens Malik integrerer unge mennesker fra tøffe nabolag. Når de prøver ut idéen om å la Maliks ungdommer ta hånd om ungdommene i Brunos omsorg, åpnes nye verdener for dem alle.