Dead Again
I en rolig landsby har lensmannen i distriktet besluttet å gå av med pensjon av kjedsomhet. Men før det skal han lære opp en ung rekrutt fra politihøgskolen. Ingen av dem kan forestille seg hvilket helvete som snart bryter løs.