Colombiaforbindelsen
Når den beryktede narkobaronen Ramon Cota tar en amerikansk agent som gissel sammen med en av medlemmene av McCoys Delta Force og fanger dem i San Carlos, erklærer Delta Force krig mot Cotas kokainimperium.