DÌDI
I 2008, den siste sommermåneden før videregående begynner, finner en lettpåvirkelig 13 år gammel taiwansk-amerikansk gutt ut hva familien ikke kan lære ham: å stå på skøyter, å flørte, og å være glad i moren sin.