Dive Bomber
Errol Flynn, Fred MacMurray og Alexis Smith spiller i denne dramatiske historien om to menn som må velge mellom kjærligheten til landet og kjærligheten til en kvinne tidlig i 2. verdenskrig under den farlige utviklingen av stupbomberen. Idet USA og den frie verdens eksistens trues av Tyskland og Japan, prøver den amerikanske marinekirurgen løytnant Doug Lee å hindre piloter i å miste bevisstheten under stupdykk på bombetokt. Et kraftig nytt våpen som kan forsvare den frie verden er under utvikling, men det koster mange testpiloter livet. Mens løytnant Lee og kommandør Joe Blake kjemper om Linda Fishers hjerte, må de heve seg over sine forskjeller... og en av dem må fly det dødelige oppdraget for å teste den nye trykkdrakten som kan avgjøre krigen.