Doing Hard Time
Michael (Boris Kodjoe, Showtime's "Soul Food," Brown Sugar) var en god mann og en kjærlig far helt til den dagen da hans syvårige sønn havner i kryssilden når en narkohandel skjærer seg. Michaels sorg blir til raseri når barnets mordere bare får en dask på lanken for narkobesittelse. Han setter ut på en hevntokt, og blir arrestert slik at han kan dele ut sin egen form for rettferdighet til de to skytterne bak gitteret. Men på et sted hvor det ikke finnes regler, blir ikke hevn Michaels eneste bekymring.