Dracula
I dagens Transylvania kolliderer vampyrjakt og arbeidsstreiker med sci-fi-elementer, romanse og historier skapt av kunstig intelligens. Flere handlinger veves sammen og blander folklore, klassisk skrekk og moderne elementer for å gi en ny og unik vri på Draculas legende.