Dirty Pictures - MDMA & Dr. Alexander Shulgin
Alexander 'Sasha' Shulgin er vitenskapsmannen bak mer enn 200 psykedeliske forbindelser, som blant annet MDMA, bedre kjent som ecstasy. Sasha anses for å være en av de største vitenskapsmennene i det 20. århundre, og hans endeløse samling av oppdagelser har hatt en dyptgående innflytelse innen feltet for psykedelisk forskning. 'Dirty Pictures' utforsker livsverket til Dr. Shulgin og vitenskapsmenn lik ham selv, og utforsker deres verden: funnene og motivasjonen deres, og ideene og troen om hvordan forskning på dette bestemte feltet kan hjelpe til med å åpne opp for sinnets kompleksiteter.