Electroshock 1978
Det er 1978 i Paris, og folk har begynt å bli lei av den musikken som kommer ut av høyttalerne i byen. Tiden er moden for at en ny type musikk trer frem. Ana trosser den mannsdominerte musikkbransjen, og skaper sitt eget sound med elektroniske maskiner - et sound som kommer til å endre musikken i all fremtid.