Ema
Ema er en danser som med sin hær av kvinnelige forbundsfeller beveger seg som koreografert på Valparaísos gater. Bak hennes fattede ytre ligger imidlertid et traume: Den mislykkede adopsjonen av en engstelig og ulydig ung gutt, som hun og kjæresten Gastón måtte "returnere" til barnehjemmet. Pablo Larraíns pulserende dansemusikalske drama Ema er en berusende blanding av smerte og eufori ingen tidligere har sett.