EX Berlin
Med Berlins beryktede hedonistiske klubbkultur som ramme, følger vi scenedronningen Diana og de uvanlige vennene hennes. Sammen hengir de seg til en natt full av selvdestruktivitet og utveksling av tilståelser og kroppsvæsker i klubbens "skriftestol", også kjent som toalettet.