Facing Monsters
Facing Monsters følgjer den vestaustralske surfaren Kerby Brown i jakta på ei ukjend bølgje i Sørishavet. Mellom familie, personlege utfordringar og frykt viser filmen lidenskapen og intensiteten bak eit av verdas mest krevjande surfeeventyr.