Fancy Dance
Etter søsterens forsvinning må Jax (Lily Gladstone) og niesen Roki holde sammen. Desperate etter å holde det som er igjen av familien samlet, trosser Jax og Roki loven og legger ut på en reise til Grand Nation Powwow i Oklahoma City.