Far
På en travel kafé i sentrum av byen faller en kvinne i staver under et møte. En måke krasjer inn i vinduet. Kundene legger merke til det, men snur seg raskt bort. Kvinnen ser at måken fortsatt lever, men at den lider forferdelig. Hun går ut for å avlive fuglen. Noen barn ser på og kjefter på henne fordi hun prøver å drepe måken. Til slutt vrir hun halsen om på fuglen, og barna går tilbake til leken sin. Hun begraver fuglen i et blomsterbed i nærheten mens kollegene og kundene stirrer.