Faro
En far har drept en mann og vil om kort tid bli arrestert og sendt i fengsel. Datteren hans vil bli sendt bort. De er uatskillelige og har ingen andre enn hverandre. De nekter å gi opp friheten, og sammen rømmer de inn i skogen.