Cinquième Set
Thomas ble en gang beskrevet som et ungt tennistalent, men han fikk aldri den tenniskarrieren han håpte på. 37 år gammel bestemmer han seg for å vende tilbake til French Open på Rolland Garros, til tross for en nedadgående form og et ødelagt kne. Selv om kona, Eve, og moren, Judith, råder ham til å gi opp den umulige ambisjonen, holder Thomas stand. Han må takle sine egne demoner så vel som den heftige konkurransen i kvalifiseringsrundene for å nå turneringen og til slutt møte et ungt tennistalent som minner ham om sitt yngre jeg.