Five Star Final
Edward G. Robinson spiller den nådeløse avisredaktøren som gjør hva som helst – og ødelegger hvem som helst – for å få en bestselgende overskrift for Five Star Final. Joseph Randall (Robinson--Double Indemnity) står overfor reduserte opplag, og bestemmer seg for å trekke fram et 20 år gammelt drap. Han sender reporteren Vernon Isopod i skjul som en prest for å få et bilde av Nancy Townsend (Frances Starr) når hun gjør seg klar for sin datters (Marian Marsh) bryllup. Townsend er nå høyt aktet i samfunnet, men for over tjue år siden skjøt hun elskeren sin. Når Randall publiserer det nye bildet av Townsend sammen med historien om skytingen begår Townsend selvmord, og familien til hennes datters forlovede prøver å avlyse bryllupet. Men selv etter Randall ødelegger så mange liv i sin søken etter avissalg, vil han føle anger for skaden han har forårsaket?