Flightplan
Jodie Foster viser fantastisk skuespill i denne spennende action-thrilleren Flightplan. I en høyde på 40.000 fot, og i et nymoderne fly hun hjalp til å designe, forsvinner Kyle Pratts (Foster) seks år gamle datter Julia uten et spor. Eller gjorde hun? Ingen på flyet tror på at Julia i det hele tatt var med om bord. Og nå må Kyle, desperat og alene, bare stole på seg selv for å nøste opp i mysteriet og redde datteren sin. Dette er en intens og spenningsfylt thriller som vil holde deg på kanten av stolen under hele flyturen.