Foreldrefellen
Hallie Parker, en hipp jente fra California, og Annie James, en ordentlig London-jente (begge spilt av Lindsay Lohan) er eneggede tvillinger som ikke engang vet at den andre eksisterer ... fram til de tilfeldigvis møtes på en sommerleir. De har planer og drømmer om å bytte roller for å få foreldrene sine (Dennis Quaid, Natasha Richardson) sammen igjen og få familien de alltid har ønsket seg. Inneholder tobakkskildring.