Freak Out
Matan, en soldat i den israelske hæren, begir seg ut på en uke med patruljering på en avsidesliggende base. Overveldet av hjemlengsel blir han et lett bytte for de andre soldatene, som bestreber seg på å gjøre livet hans til et helvete. Men snart begynner merkelige ting å skje med alle sammen, og spørsmålet er hvem som kommer til å overleve.