Ghosted
Den jordnære Cole blir hodestups forelsket i den mystiske Sadie, men oppdager så at hun er en hemmelig agent. Før de får bestemt seg for et neste møte, blir Cole og Sadie sendt av gårde på et verdensomspennende eventyr for å redde verden.