Giant
Inspirert av den sanne historien om Prince Naseem 'Naz' Hamed, en britisk-yemenittisk bokser, og hans reise fra enkle kår til å bli verdensmester, samt treningen under Brendan Ingle, som spilte en avgjørende rolle for suksessen hans.