Global Harmony
Den prisbelønte journalisten Richard Foster forlater familiens blomstrende forretningsimperium for å opprette Global Harmony Foundation. Mens Foster og hans dedikerte team forbereder seg til en global konferanse, blir oppdraget deres satt i fare av en kriminell gjeng med sin egen truende agenda.