Gold
'Gold' er en eventyrlig fortelling om en manns søken etter den amerikanske drømmen. Oscar-vinner Matthew McConaughey spiller Kenny Wells, en dynamisk og desperat lykkejeger. Han slår seg sammen med en like ivrig geolog og legger ut på en fantastisk reise for å finne gull i den ukjente jungelen i Indonesia.