Goodbye Mr. Chips
Peter O'Toole og Petula Clark spiller i en musikal-utgave av den klassiske Academy Award-vinnende, hjertevarmende filmen fra 1939 om kjærligheten mellom en sjenert lærer og hans folkekjære kone. Selv om den syngende stjernen Katherine Chipping (Clark) dør altfor ung, inspirerer hennes kjærlighet Arthur Chipping til å bli en eksepsjonell lærer og skolemester i denne historien om ære, oppførsel og gledene ved et liv i tjeneste for andre.