Hacker-krigen
Hacker-krigen tar deg med til frontlinjen i kampen om internetts, frihetens og personvernets skjebne. Hacker-krigen forteller historiene til den anarkistiske troll-provokatøren Andrew “weev” Auernheimer, hackerhelten Jeremy Hammond og vaktbikkje-journalisten Barrett Brown – tre store personligheter hvis søken etter å avsløre hemmeligheter brakte dem på kollisjonskurs med hemmelighetsfulle selskaper, FBI og svikefulle kolleger.