Heatstroke
En forsker tar med seg datteren og den nye kjæresten på feltarbeid i ørkenen i Afrika, men blir brutalt drept av en bande lokale våpenhandlere. På flukt ut av ødemarka må kjæresten holde seg selv og jenta i live tross alle farer som truer i fiendtlig landskap fullt av blodtørstige rovdyr - både firbeinte og tobeinte.