Fryktens sommer
Jennifer Love Hewitt (fra TV-serien «Party of Five») og Sarah Michelle Gellar (Skrik 2) spiller mot Freddie Prinze jr., Ryan Phillippe og Johnny Galecki i denne skremmende historien om et lik som nekter å dø. Etter en ulykke på en svingete vei, begår fire tenåringer den dødelige tabben å dumpe offerets kropp i sjøen. Nøyaktig ett år senere vender den døde mannen tilbake ...