I Know What You Did Last Summer
Fem venner som forårsaker en dødelig bilulykke, skjuler at de var involvert og inngår en pakt om å holde det hemmelig. Et år senere blir de hjemsøkt av fortida, og de tvinges til å konfrontere sannheten: noen vet hva de gjorde sist sommer…og er fast innstilt på hevn. De forfølges av en drapsmann, og henvender seg til overlevende etter den legendariske Southport-massakren i 1997 for å få hjelp.