Immaculate
Cecilia, en kvinne med sterk tro, blir varmt mottatt i det idylliske italienske landskapet hvor hun tilbys en ny rolle i et berømt kloster. Men den varme velkomsten utvikler seg raskt til et mareritt når det etter hvert kommer frem at hennes nye hjem rommer mørke og skremmende hemmeligheter.