Infinite Storm
Under bestigning av New Hampshires Mount Washington, bestemmer en erfaren klatrer (Naomi Watts) seg for å snu før hun når toppen når en snøstorm nærmer seg. Men på vei ned møter hun en enslig, strandet mann, og påtar seg å få dem begge ned fra fjellet før mørkets frembrudd og de bukker under for stormen. Basert på en sann historie.