Inheritance
Når Maya (Phoebe Dynevor) får vite at faren hennes en gang var spion, befinner hun seg plutselig i sentrum av en internasjonal konspirasjon. I sin søken etter svar blir Maya et mål og må reise verden rundt for å mestre farens ferdigheter og løse fortidens mysterier i denne fengslende spionasjethrilleren.