jackass forever
Eldre og gråere, men ikke desto klokere, Johnny Knoxville og gjengen er tilbake med nye venner og kjendisgjester for de mest opprørende skøyerstrekene og farlige stunts. Gjør deg klar for en morsom berg-og-dal-banetur der ingen er trygge!